مــنــتــديــات عـــاشـــق ولـــهـــان


    حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    Qủẽẽп
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥

    عدد النقاط : 28412

    جديد حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Qủẽẽп في الثلاثاء 10 أغسطس 2010, 9:32 pm

    حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] ؟؟؟؟

    فكرة اللعبه مبنية على إن كل عضو يسأل سؤال للعضو إللى قبله

    والسؤال يكون أى سؤال فكاهى سؤال عن الحب أى سؤال طبعا فى نطاق الأدب

    وطبعا بما إنى صاحب اللعبة فعلى رأى المثل طباخ السم لازم يدوقه

    أنا أول عضو هاتسأل وإلى سألنى هو إلى هايتسأل من إللى بعده وهكذا

    وربنا يستر



    مستني اسالتكم ***تحياتي ملاك***
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الأربعاء 11 أغسطس 2010, 10:45 pm

    ايه رايك فى الحب
    avatar
    Qủẽẽп
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥

    عدد النقاط : 28412

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Qủẽẽп في الخميس 12 أغسطس 2010, 2:09 am

    اعتقد ان الحب موجود في قلب كل انسان
    ولكن منا من يراه شعور ثمين لا يمنحه لاي شخص
    ومنا اشخاص يجعلون الحب هو الذي يبحث عن ملاذه ومسكنه

    وشكرآآآآآآآآآآآآ


















    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الجمعة 13 أغسطس 2010, 3:17 pm

    الشكر لله
    avatar
    السكر
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 34293

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف السكر في الإثنين 16 أغسطس 2010, 3:36 pm

    اكيد يعنى
    avatar
    MДGỊčổ
    المدير العام

    عدد النقاط : 35457

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف MДGỊčổ في الإثنين 16 أغسطس 2010, 11:50 pm

    هسال السكر

    انت حبيت قبل كدة ولا لا ؟





    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





    الـقـانـُـون لا يَـحمِـي { الـمـغـفّـليـن } ، و الـحُـب لا يَـحمِــي { الـمُـخـلِصيـن } ..

    لـذلـِك لا أعجَـب عـنـدمـَـا أرى خـَائِـنــي الـحُــب هـُـم مَـن يَـعـيـشُـون أسـعَـد قِـصَــص الهَـــوى ..

    ومـخـلِـصـينـهُ هُــم مـَـن يـَعـيشـُـون أتــعَــســهَا ...!!!





    avatar
    السكر
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 34293

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف السكر في الثلاثاء 17 أغسطس 2010, 2:16 am

    حبيت ويرتنى محبيت
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الثلاثاء 17 أغسطس 2010, 9:47 pm

    هههههههههههههههه

    كله كده
    avatar
    Qủẽẽп
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥

    عدد النقاط : 28412

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Qủẽẽп في الثلاثاء 17 أغسطس 2010, 11:09 pm

    ههههههههههههه ليه ده انت اي واحد تتمني غلاستك


















    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الأربعاء 18 أغسطس 2010, 12:14 am

    عادى بقى اى واحد لكن مش واحده
    avatar
    اهلاوية جدا جدا
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29806

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف اهلاوية جدا جدا في الأربعاء 18 أغسطس 2010, 1:37 pm

    ليه كدا يا محمد مانت عارف انت حبيبنا كلنا وعارف انا بحبك قد ايه مش كفاية يعني ولا ايه ههههههههه
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الأربعاء 18 أغسطس 2010, 8:38 pm

    لا انا ماليش دعوه بالموضوع
    وانتى ربنا يخليهولك
    انا عايزانى فى ايه
    avatar
    Qủẽẽп
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥

    عدد النقاط : 28412

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Qủẽẽп في الجمعة 20 أغسطس 2010, 1:52 pm

    ايه يا سكر لسة بردو مش عاوز تحب تاني


















    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الجمعة 20 أغسطس 2010, 9:15 pm

    لا سكر مش عايز
    avatar
    سارة محمد
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 27005

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف سارة محمد في الإثنين 23 أغسطس 2010, 4:30 pm

    ممكن اسالك اخر مرة حد من اصحابك عمل فيك مقلب
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الثلاثاء 24 أغسطس 2010, 12:49 am

    لا ابدا

    فى حد خنقك جدا لدرجه انك كنت عايزه يموت ؟
    avatar
    سارة محمد
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 27005

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف سارة محمد في الثلاثاء 24 أغسطس 2010, 11:50 pm

    يموت مرة واحدة لاء
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الأربعاء 25 أغسطس 2010, 12:45 am

    لو سمحت اى حد يجاوب يكتب سؤال بعد الاجابه


    مين اغلى الناس فى حياتك ؟
    avatar
    سارة محمد
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 27005

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف سارة محمد في الأربعاء 25 أغسطس 2010, 2:28 am

    محمد اكتر حاجة بتحبها فى حياتك وغلية عليك؟
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الأربعاء 25 أغسطس 2010, 9:28 pm

    الحب

    ماذا تفعل لو مخنوق ؟
    avatar
    سارة محمد
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 27005

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف سارة محمد في الأربعاء 25 أغسطس 2010, 9:33 pm

    ارمي نفسك من الشباك ايه اللي خنقك
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الأربعاء 25 أغسطس 2010, 11:08 pm

    والله اللعبه باظت جدا
    avatar
    Qủẽẽп
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥
    لٍمّ تتِرڪ مَسآحہِ للتَعبيرٍ ♥

    عدد النقاط : 28412

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف Qủẽẽп في الأربعاء 25 أغسطس 2010, 11:17 pm

    ههههههههههههههههه


















    avatar
    سارة محمد
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 27005

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف سارة محمد في الخميس 26 أغسطس 2010, 7:58 pm

    انا اسفة يارب ما تكون زعلان موش دخلة اللعبة تانى
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في السبت 28 أغسطس 2010, 2:21 am

    لا مقصدش والله انا بقول على الكل

    حتى انا بوظتها
    avatar
    الطير الحزين
    مشرف
    مشرف

    عدد النقاط : 28067

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف الطير الحزين في الخميس 07 أكتوبر 2010, 1:56 am

    مفيش مشاكل

    حد عمره وقع بين اتنين بيحبه بعض؟



    اكبر فخر للسما انك قمرها اكبر فخر للحب انك تعرفه اكبر فخر عندي انك حبيبي

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    دمعه تسيل و شمـعه تنطفي و العمـر بدونك
    يختفي و من دونك قلبي ينتهيـــ

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    اذا احبك مليون فأنا منهم واذا احبك واحد فهو انا واذا لم يحبك احد فأعلم اني مت

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    MДGỊčổ
    المدير العام

    عدد النقاط : 35457

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف MДGỊčổ في الخميس 07 أكتوبر 2010, 11:53 am

    لالالالالا



    انت عمرك عملت حاجة وندمت عليها؟





    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





    الـقـانـُـون لا يَـحمِـي { الـمـغـفّـليـن } ، و الـحُـب لا يَـحمِــي { الـمُـخـلِصيـن } ..

    لـذلـِك لا أعجَـب عـنـدمـَـا أرى خـَائِـنــي الـحُــب هـُـم مَـن يَـعـيـشُـون أسـعَـد قِـصَــص الهَـــوى ..

    ومـخـلِـصـينـهُ هُــم مـَـن يـَعـيشـُـون أتــعَــســهَا ...!!!





    avatar
    اهلاوية جدا جدا
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29806

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف اهلاوية جدا جدا في الجمعة 08 أكتوبر 2010, 5:29 am

    حبيت وندمت مرة

    مين اغلى ناس في حياتك ؟
    avatar
    العربي باشا
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد النقاط : 29710

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف العربي باشا في الجمعة 08 أكتوبر 2010, 8:00 pm

    انتى يا حياتى


    مين احب الناس الي قلبك؟
    avatar
    الطير الحزين
    مشرف
    مشرف

    عدد النقاط : 28067

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف الطير الحزين في الجمعة 08 أكتوبر 2010, 9:48 pm

    لسه معرفتش
    كام مره حبيت؟



    اكبر فخر للسما انك قمرها اكبر فخر للحب انك تعرفه اكبر فخر عندي انك حبيبي

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    دمعه تسيل و شمـعه تنطفي و العمـر بدونك
    يختفي و من دونك قلبي ينتهيـــ

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    اذا احبك مليون فأنا منهم واذا احبك واحد فهو انا واذا لم يحبك احد فأعلم اني مت

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    King of tears
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد النقاط : 29504

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف King of tears في الخميس 28 أكتوبر 2010, 11:16 pm

    3333333333333333


    كم مره لعبت بقلوب الناس
    avatar
    MДGỊčổ
    المدير العام

    عدد النقاط : 35457

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف MДGỊčổ في الإثنين 02 مايو 2011, 7:58 pm

    عمري ملعبت بقلب حد بس اتلعب بقلبي كتير لحد لما اتعلمت


    كام مرة قلت بحبك لواحدة ؟





    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





    الـقـانـُـون لا يَـحمِـي { الـمـغـفّـليـن } ، و الـحُـب لا يَـحمِــي { الـمُـخـلِصيـن } ..

    لـذلـِك لا أعجَـب عـنـدمـَـا أرى خـَائِـنــي الـحُــب هـُـم مَـن يَـعـيـشُـون أسـعَـد قِـصَــص الهَـــوى ..

    ومـخـلِـصـينـهُ هُــم مـَـن يـَعـيشـُـون أتــعَــســهَا ...!!!





    avatar
    العربي باشا
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد النقاط : 29710

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف العربي باشا في الثلاثاء 03 مايو 2011, 10:00 pm

    مش كتير بس حستها مره وحده بس انها طالعه من قلبي
    avatar
    MДGỊčổ
    المدير العام

    عدد النقاط : 35457

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف MДGỊčổ في الأربعاء 04 مايو 2011, 5:45 am

    فين سؤال يا عربي ؟

    انا هسال انا



    لية لما نحب بجد لازم نبكي بسبب الي بنحبة ؟





    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





    الـقـانـُـون لا يَـحمِـي { الـمـغـفّـليـن } ، و الـحُـب لا يَـحمِــي { الـمُـخـلِصيـن } ..

    لـذلـِك لا أعجَـب عـنـدمـَـا أرى خـَائِـنــي الـحُــب هـُـم مَـن يَـعـيـشُـون أسـعَـد قِـصَــص الهَـــوى ..

    ومـخـلِـصـينـهُ هُــم مـَـن يـَعـيشـُـون أتــعَــســهَا ...!!!





    avatar
    الطير الحزين
    مشرف
    مشرف

    عدد النقاط : 28067

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف الطير الحزين في الإثنين 16 مايو 2011, 1:31 pm

    علشان حبيته بجد وهوا مقدرش حبك ليه

    لى مفيش قصه حب بتكمل لى نهايه ؟؟؟؟؟؟



    اكبر فخر للسما انك قمرها اكبر فخر للحب انك تعرفه اكبر فخر عندي انك حبيبي

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    دمعه تسيل و شمـعه تنطفي و العمـر بدونك
    يختفي و من دونك قلبي ينتهيـــ

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    اذا احبك مليون فأنا منهم واذا احبك واحد فهو انا واذا لم يحبك احد فأعلم اني مت

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    MДGỊčổ
    المدير العام

    عدد النقاط : 35457

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف MДGỊčổ في الخميس 19 مايو 2011, 7:01 am

    يمكن لان الحب اصلا طريقة مسدود او هوة اصلا غلط من الاول





    لية حبيبك مش بيقدر حبك لية وبيبيعك بارخص تمن؟





    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





    الـقـانـُـون لا يَـحمِـي { الـمـغـفّـليـن } ، و الـحُـب لا يَـحمِــي { الـمُـخـلِصيـن } ..

    لـذلـِك لا أعجَـب عـنـدمـَـا أرى خـَائِـنــي الـحُــب هـُـم مَـن يَـعـيـشُـون أسـعَـد قِـصَــص الهَـــوى ..

    ومـخـلِـصـينـهُ هُــم مـَـن يـَعـيشـُـون أتــعَــســهَا ...!!!





    avatar
    العربي باشا
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد النقاط : 29710

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف العربي باشا في الخميس 19 مايو 2011, 10:27 pm

    لان عمره محبك اصلا لو حبك عمره ميبيعك بس هو محبكش


    ليه الحبيب بيقول بحبك مدام مش حاسسها ليه يكدب ؟
    avatar
    الطير الحزين
    مشرف
    مشرف

    عدد النقاط : 28067

    جديد رد: حبيت أجيبلكم لعبه حلوة أوى إسمها سؤال بسؤال ؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف الطير الحزين في الثلاثاء 03 يناير 2012, 12:05 am

    لى يخدع الى قدامه اصلها كلمه سهله عنده بس الى قدامه حاجه كبيره عنده وليها تاثير جامد


    لى لما بنحب بجد بنجرح اووى؟؟؟؟؟؟



    اكبر فخر للسما انك قمرها اكبر فخر للحب انك تعرفه اكبر فخر عندي انك حبيبي

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    دمعه تسيل و شمـعه تنطفي و العمـر بدونك
    يختفي و من دونك قلبي ينتهيـــ

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


    اذا احبك مليون فأنا منهم واذا احبك واحد فهو انا واذا لم يحبك احد فأعلم اني مت

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 23 أكتوبر 2017, 6:22 am